h1

Herttuan Krouvi – tuo tutkimattomista korpimaista kaikkein vihoviimeisin

helmikuu 24, 2005

Maailman toisiksi kauhein karaoke-elämys Herttoniemen krouvipubissa. Muuten ihan mukava paikka; elävät esiintyjät ja kaikkea. Kauheimman karaoken kunnianimeä pitää ehkä edelleen Kontulan mopobaari. Vaikka krouvin karaokeisännälle täytyy antaa paljon pisteitä. Lisäksi joku lauloi siellä Moulin Rougesta biisiä melkein nätisti.

Pohdin, että pitäisi taas raahautua lavatanssikurssille Hämikselle, se kun taitaa olla ainoa paikka missä näitä maalaisaktiviteettejä pääsisi harrastamaan. Totean sen täälläkin; mikään ei ole niin seksikästä kuin mies, joka osaa viedä – erityisesti tangoa. Vihjaukset eivät toistaiseksi ole menneet perille suuntaan tai toiseen…

11 kommenttia

  1. Kontulan mopobaari, Kontulan mopobaari! mopo baarissa ja baari moposta. baari ilman mopoa ei ole mopobaari, mutta mopo ilman baaria baarimopo?

    mä vaan niin tykkään tuosta sanasta.

    joo, miehet ei osaa viedä, mutta tosin on mullakin kaksi vasenta jalkaa ja kolmekutosen räpylästä huolimatta tautisen kolho jättitassu. sitähän vaan häpeäisi omaa taidottomuuttaan.


  2. I so know, ton viemisjutun. Vieminen ja vikiseminen, miten se nyt menikään….


  3. No siis jumankekka. Täällä sitä taas vikistään.

    Nykyään ainoat tanssitaitoiset miehet löytyy kai kadettikoulusta, jossa ihan kurssitetaan parketeille. Me loput ollaan vaan vapautuneita postmoderneja subjekteja.

    Kyllähän valtsikassakin voisi hyvin olla jokin diplomaattisen kähminnän alkeet -kurssi 5ov, jonka aikana opeteltaisiin milonga-veivaukset niin hyvin, etteivät varmasti pääsisi unohtumaan. Tai sitten esim. Media voisi ottaa moisen vastuulleen.. Viestinnän opiskelijoiden argentiinalainen tangokerho Media Mundo… hmm. :)


  4. Postmodernit subjektit puhuu vain omasta puolestaan.

    Antakaa minulle ruusu niin minä annan teille hampaat. Antakaa minulle hiusöljyä niin minä annan teille Buenos Airesin pölyiset kadut.


  5. ei anneta hiusöljyä eihän? rypsi ajaa saman asian ja on terveellisempää.

    media on järkkäämässä jo koordinoitua cheerleadertoimintaa, syksyllä vissiin starttaa, että pojat ja tytöt sitten sinne.


  6. Turtle wax waan! Media Mundo, oon jo siellä. Ja ps väitän, että Hämiksen tanssiope on siedättävämpi kuin åke Blomqvisti, jos huhut pitävät kutinsa…s


  7. cheerleadaus on hei vakavahenkistä toimintaa, johon ei todellakaan kuulu mikään kähmintäosasto!pyramidissa ei puristella. menee tasapaino. :)


  8. hahaa! olen lähdössä kesällä kruisailemaan argentiinaan, rekrytoin sieltä media mundolle opettajan. taivutustaitoisen. oi oi.

    saanko medialta tukea rekrykeikalleni..? niitä potentiaalisia opettajia on kuitenkin testattava ennen kuin uskaltaa smuglata tänne. tanssikengät ja kaksikymmentä iltaa, por favor!


  9. Joo juoksevat kulut! Edustuskulut – tanssivat kulut!


  10. tähän huomauttaisin, että kadettien tanssitaito on suuri myytti, se tuli todistettua niissä kuuluisissa naistenalistamistanssiaisissa.
    cheerleadingiin en viitsi puuttua =)


  11. Mä olen samaa mieltä viemisestä.

    Ja mun todella ”hienovaraiset” vinkit siitä, kuinka kivaa ois, jos mies osaisi viedä ei tosiaankaan mene perille.

    Olen yrittänyt puhua samaisen Hämiksen tanssikurssin puolesta kotona jo vaikka kuinka pitkään.

    perskule. minä haluan vain liitää tanssilattian yli vahvoilla käsivarsilla ja olla ihan hento ja kevyt ja heiveröinen nainen.

    (mitä toiveajattelua)



Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

