h1

You take care of the supplies

helmikuu 17, 2005

Kodin onnea kotikotona. Sain Kinder-munan. Sieltä tuli miniversio Smart Fourforty -autosta nettiosoitteineen kaikkineen. Product placement literally inside a product. Mihin kohderyhmään tällaisella kytkennällä oikein pyritään vaikuttamaan? Onko yli 3-vuotiaisiin lapsiin kohdistuva piilo/suoramainonta epäeettistä jos siinä mainostetaan aikuisten tavaraa?

Onneksi eettinen tulee sanasta etikka, eikä sillä ole mitään tekemistä etiikan kanssa. Kaikkea sitä oppii, kun jää nauttimaan vuosikokouksen antimista. Etikkaa ja angry dragon. Viileitä hetkiä elämässä.

Etikka mitä ilmeisemmin ei päde merellä. Sitä jää vain pohtimaan, missä kulkee yksityisyyden raja. Kaikki lienee suhteellista. Ainakin kaikki virtaa. Tällä hetkellä toivoisin, että voisin saada onnellisuutta virtaamaan niihin ystäviin, joilla tänään on huono ilta. Vielä on, mistä ammentaa.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: